Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

Ksander2011
Сообщения: 139
Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
Откуда: Коростышев Житомирская обл.
Контактная информация:

Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

Сообщение Ksander2011 »

Кода я приехал забирать авто, мне приготовили СЮРПРИЗ. В форме акта отказа в бесплатном обслуживании.
Ниже сам акт.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Ksander2011
Сообщения: 139
Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
Откуда: Коростышев Житомирская обл.
Контактная информация:

Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

Сообщение Ksander2011 »

Как видно с документа.
У меня:
    Перенавантажені сидіння спричиненні перевезенням більшої кількості пасажирів. :lol: :lol: :lol:

    С акта:
    В подальшому, при розборі декоративного покриття підлоги під сидінням, на підлозі автомобіля в місці опори кронштейну, з правого боку автомобіля виявлено вмятину - відбиток механічного характеру.
    Фото для понимания что и куда упирается.
    Изображение
    Изображение


    С акта:
    Характер відбитку і його розташування свідчить про надмірне навантаження на сидіння.
    Изображение
    Изображение

    С акта:
    Данна деформація, при встановленні сидіння в стандартне робоче положення викривляє каркас сидіння, що призводить до зміщення всього сидіння.
    Изображение

    при встановленні сидіння в стандартне робоче положення викривляє каркас сидіння, що призводить до зміщення всього сидіння

    Я не вижу что бы что то искривлялось. Кронштейн упора сидения даже не достаёт до днища автомобиля. При этом сидения не отцентрированны.
    Последний раз редактировалось Ksander2011 19 окт 2015, 18:47, всего редактировалось 1 раз.
    Ksander2011
    Сообщения: 139
    Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
    Откуда: Коростышев Житомирская обл.
    Контактная информация:

    Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

    Сообщение Ksander2011 »

    для справки:

    Н А К А З

    29.12.2004 N 721

    Зареєстровано в Міністерстві
    юстиції України
    20 січня 2005 р.
    за N 72/10352


    Про затвердження Порядку гарантійного
    ремонту (обслуговування) або гарантійної
    заміни дорожніх транспортних засобів


    Порядок розгляду претензій Споживача
    в разі виникнення недоліків під час експлуатації
    ДТЗ протягом гарантійного періоду

    28. Претензії Споживача щодо виявлених недоліків у ДТЗ
    (надалі - Претензії) подаються за вибором Споживача на один із
    пунктів сервісної мережі, вказаний у Сервісній книжці, Виконавцю
    або Продавцю за місцем купівлі ДТЗ, або Виробнику.

    Претензії розглядаються у разі дотримання таких умов:
    Претензії подано у письмовій формі із зазначенням прізвища,
    імені, по батькові та місця проживання Споживача, згідно з
    вимогами цього Положення;
    на момент подання Претензії не закінчився гарантійний термін
    на ДТЗ;
    пред'явлено документ, який засвідчує факт купівлі ДТЗ
    Споживачем, та Сервісну книжку.

    29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
    трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
    двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
    ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
    ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
    ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
    яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
    недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
    представниками Виконавця (Продавця або Виробника).

    В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
    прийнято одне з таких рішень:
    1) заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню у
    порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
    ДТЗ" цього Порядку;
    2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
    право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:
    заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;
    відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;
    заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним
    перерахунком купівельної ціни;
    розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.
    Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним
    Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача
    фахівців Виробника;
    3) заявлений недолік виник внаслідок порушення Споживачем
    вимог експлуатаційної документації на ДТЗ, вимог цього Порядку
    та/або правил збереження ДТЗ, і такий недолік підлягає усуненню
    за рахунок Споживача;

    4) заявлений власником ДТЗ недолік не підтверджується.

    Продавець (Виконавець) має право залучати до розгляду
    Претензій фахівців Виробника.

    30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
    дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ
    , Споживач має
    право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
    центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
    України.

    Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
    Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
    після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем
    правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
    та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
    або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
    задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
    (Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
    Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в
    судовому порядку.
    Аватара пользователя
    Эндрю
    Сообщения: 1040
    Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
    Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
    Благодарил (а): 20 раз
    Поблагодарили: 38 раз

    Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

    Сообщение Эндрю »

    По просьбе нашего коллеги, сделал фото днища, в месте упора ножки сидения, на своем авто.
    Вложения
    dno2.jpg
    dno2.jpg (30.55 КБ) 14787 просмотров
    dno.jpg
    dno.jpg (58.56 КБ) 14787 просмотров
    Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
    Ksander2011
    Сообщения: 139
    Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
    Откуда: Коростышев Житомирская обл.
    Контактная информация:

    Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

    Сообщение Ksander2011 »

    • В продолжении...........
    Написал письмо: До служби по роботі з клієнтами
    Доброго дня.

    Ситуація докладно описана у форумі. http://forum.renault-lodgy.com.ua/viewt ... f=17&t=203
    Маючи на руках Рекламаційний акт №67

    Згідно Н А К А З
    29.12.2004 N 721

    Зареєстровано в Міністерстві
    юстиції України
    20 січня 2005 р.
    за N 72/10352


    Про затвердження Порядку гарантійного
    ремонту (обслуговування) або гарантійної
    заміни дорожніх транспортних засобів

    Стаття 28. 29.30.

    Вважаючи на конструктивне не доопрацювання виробника автомобіля. Прошу відремонтувати по гарантії а також укріпити дно автомобіля під сидінням середнього ряду.
    Изображение
    Звернення на усунення заводського дефекту на гарантійній основі, приїду і напишу при нагоді.



    Також прошу виставити по центру сидіння середнього ряду.

    (С Акта) Данна деформація, при встановленні сидіння в стандартне робоче положення викривляє каркас сидіння, що призводить до зміщення всього сидіння.
    Изображение
    Изображение
    Я вважаю що данна деформація, ні як не викривляє каркас сидіння. Деформації просто немає. Каркас сидіння у розкладеному положенні не торкається дна. А сидіння при цьому залишаються не по центру.
    Изображение
    Згідно рекламаційного акту № 67, прошу після гарантійного ремонту дна авто під сидіннями, направити авто на експертизу сидінь середнього ряду.
    Стаття: №30 Н А К А З 29.12.2004 N 721
    30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
    дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має
    право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
    центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
    України.

    Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
    Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
    після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем
    правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
    та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
    або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
    задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
    (Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
    Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в
    судовому порядку.




    З повагою,

    Олексюк С.І.
    Аватара пользователя
    Эндрю
    Сообщения: 1040
    Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
    Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
    Благодарил (а): 20 раз
    Поблагодарили: 38 раз

    Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

    Сообщение Эндрю »

    Сегодня делая фото днища, обратил внимание - одинарное (правое) сиденье имеет только одну, полноценную, точку упора в дно (крюк рядом с креплением двойного сидения). Посему если на край этого сиденья сядет пассажир более 90 кг (вес я сам придумал), а особенно пожилой (они выходят из авто сначала выставляя ноги и усаживаясь на правый край, делая максимальную нагрузку на ту сторону сиденья, которая не имеет полноценного упора) - то наружная (ближе к двери) сторона сидения прогибается надавливая на дно "ножкой" из прута. При большом весе пассажира и частом использовании эта типа "ножка" продавливает дно, вызывая смещение всего сидения в сторону двери. Тут и без экспертизы ясно - конструктивная недоработка.
    Вывод - нужен полноценный упор правой стороны одинарного сидения. С помощью экспертизы нужно лишь установить максимальный вес, после которого упор начинает продавливать днище авто.
    Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
    Ksander2011
    Сообщения: 139
    Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
    Откуда: Коростышев Житомирская обл.
    Контактная информация:

    Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18

    Сообщение Ksander2011 »

    Позвонили мне с ТОВ "Арма - Моторс" и предложили (после двух месяцев отмахиваний) сделать по гарантии и не расдувать огонь. :mrgreen:
    Приехал в Киев и оставил авто на день.
    Когда забрал, то одинарное сидение второго ряда, стало чуть дальше от стойки. Что не может не радовать. А двойное по прежнему на пределе кронштейна упора в дверной стойке.
    Запись что это по гарантии в книге не делали. И сказали что моё авто ПЕРВОЕ с такой ПРОБЛЕМОЙ. И скорее всего не последнее, но остальным будут делать не по гарантии.

    Дома, наклонив сидение и утеплитель. Сделал фото для форума.
    Как видно. Просто сверху зачистили и наложили пластину на какойто герметик.

    ИзображениеИзображение

    ИзображениеИзображение
    Ответить

    Вернуться в «Информация пользователей Рено Лоджи - решение сложившихся проблем»