LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Относительно комплекта ГРМ:
По регламенту офов - 60 тыс (в 2013-ом году, при покупке авто, выдали регламент ТО).
По ресурсу заявленному компанией производителем двигателя (ранее выставлял на форуме ссылку) - 120 тыс.
На сегодняшний день офы в Украине, вроде как, подвинули ресурс до 90 тыс. Вот на 9 ТО, пожалуй, и поменяю комплект ГРМ.
Наш коллега наездил 120 тыс :o на родном комплекте, но я пожалуй так рисковать не буду.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Шини

Сообщение Эндрю »

У цьому році на стоковому комплекті літніх шин вирішив докатати шостий сезон. Однак не так сталося, як гадалося.
Ще в перших сезонах, при заміні на зимові шини, я звернув увагу, що Барум, яким комплектовано авто, став наче пластиковий. Якість матеріалу мені не подобалась, однак вирішив доїздити увесь термін експлуатації (зазвичай комплектом шин користуюсь 5 сезонів).
У 2019 році порушив свою звичку і вирішив відкатати шостий сезон, але через 3 місяці експлуатації на шинах збоку з'явились тріщини. А під час однієї з поїздок по грунтовій дорозі, шина спустила. Оскільки швидкість була невисока, я одразу не помітив і проїхав близько одного кілометра на спущеному колесі. Шина мала бути "пожованою", однак замість цього боковина просто викришилась.
Koleso.jpg
Koleso.jpg (26.3 КБ) 21948 просмотров
Загальний пробіг приблизно 70 тисяч, отже на літніх шинах я накатав близько 40 тис км, що не є багато.
Тому для себе вирішив вичеркнути цього виробника зі списку тих, що заслуговують на довіру.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

ТО-8. Полет нормальный.
За полгода удалось накатать десятку, на днях проведу замену масла и всех фильтров (в том числе и топливный вкладыш). По деньгам масло + фильтры примерно 1300 грн. Мои расходники:
elf 900 sxr (5 л)
Wix:
WP 2100 - салонный
WA 9770 - воздушный
Фильтр маслянный
Mahle или Knecht
OC 727 или OC 467
вкладыш топливный
Mahle или Knecht
KX 338/26 D
Воздушный и салонный меняю каждые 5тыс, по причине не высокой стоимости, а пыли за 5 тыс собирается более чем...
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Подготовка к ТО-9

Сообщение Эндрю »

Не за горами (пробег 89 тыс) ТО-9.
Поскольку я принял решение сменить ремень ГРМ и соответственно ремень генератора, помпу и охл. жидкость, то процедура выбора необходимых запчастей вынудила покопаться по разным сайтам и форумам. Запчасти выбираю и покупаю сам.
Для себя принял решение взять запчасти Renault, помониторив несколько сайтов обнаружил, что они не намного дороже аналогов от Gatez или Contitech. И хотя в упаковке от Renault, ожидаемо, будет продукция ранее упомянутых производителей, все же рискну.
Пока оставлю одну ссылку с номерами на которые я ориентировался (модель авто другая, но двигатель, тот что мне нужен - 1,5 dCi).
Немного позже, когда получу запчасти, выложу свои номера и фото.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Запчастини отримав.
Усі в коробках Renault з оригінальними номерами, але від сторонніх виробників
img_20200717_144808-1-.jpg
img_20200717_144808-1-.jpg (99.35 КБ) 16374 просмотра
Зверніть увагу, що варто перевірити каталожні номера через він-код, щоб виключити помилковий підбір.
Мій двигун К9К F830

Помпа (виробник Magna): 77 01 478 031

Комплект ГРМ (ремінь + ролик): 77 01 477 028
У комплекті ремінь та ролик виробництва компанії Gates.

Комплект ремінь генератора + ролик: 11 72 036 94R
У коробці ремінь Hutchinson та ролик Litens

Звертаю увагу, що ремені та ролики можна придбати окремо.

Окремо ремінь ГРМ: 8200537033
Ремінь генератора: 117205191R
Натяжний ролик ременя ГРМ: 117501083R
Натяжний ролик ременя генератора: 130704805R

Для заміни придбав 3 л охолоджуючої рідини (мінус 37), вона буде розбавлена дистильованою водою до необхідного об'єму.
Також випускається охолоджуюча рідина мінус 22.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Djes
Сообщения: 604
Зарегистрирован: 25 дек 2015, 19:40
Откуда: from Odessa
Поблагодарили: 10 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Djes »

Вах вот это подгончик по номерам ! Огромное человеческое спасибо
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Эндрю писал(а):Заказанные втулки для Ниссан были получены и успешно установлены на авто.
Только разница в цене в три раза (втулки Рено дороже чем Ниссан).
Станом на серпень 2020 цінова ситуація змінилась на краще, а саме -
втулки оригінальні (6001549311) від Рено, з'явились у багатьох продавців по ціні від 65 до 90 грн/шт.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Поступово, після 7 років експлуатації, проводжу заміну деталей, що втратили свої експлуатаційні властивості.
Пробіг 91,5 тис км - заміна (перший раз) передніх гальмівних колодок. Оскільки на наших авто є декілька варіантів передніх тормозних дисків та колодок, не буду викладати номер колодок, щоб не ввести когось в оману.
Brake.jpg
Brake.jpg (66.46 КБ) 15554 просмотра
Лиш уточню, що я придбав колодки від компанії Ferodo.
Також замінив стійки стабілізатора вперше,
Stab-min.jpg
Stab-min.jpg (66.24 КБ) 15554 просмотра

на фото видно, що старий сайлентблок деформований та потрісканий (термін експлуатації 7 років).
Нові придбав HUTCHINSON 590149,
Stabil-min.jpg
Stabil-min.jpg (54.47 КБ) 15554 просмотра
вони коштують 90 грн/шт, тоді як оригінальні (8200277960) продають за 150 грн (ціни станом на вересень 2020 року).
та вже другий раз під заміну попали втулки стабілізатора (нажаль, в моєму місті дороги не найкращі).
Усі вищевказані запчастини можна замінити самостійно, при наявності відповідного інструмента.
У мережі є відео та фото інструкції з послідовністю виконання робіт.
P.S. При самостійні заміні стійок (або правильніше сайлентблоків) стабілізатора, зверніть увагу на важливу деталь -
у новому комплекті (на попередньому фото ^ видно, що капронова шайба всановлена під шляпкою болта) потрібно зняти з болта гумову втулку і капронову шайбу і поміняти їх місцями при встановленні.
Vt.jpg
Vt.jpg (102.76 КБ) 15552 просмотра
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Indik
Сообщения: 40
Зарегистрирован: 18 янв 2017, 19:30

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Indik »

Спасибо большое за подробную инфу.
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 38 раз

Сайлентблоки задней балки.

Сообщение Эндрю »

Пробег 99 тыс.
С наступлением холодов, при езде по неровностям (выбоины, лежачий "полицейский"), появился очень жесткий стук в задней подвеске. При осмотре на яме, был снят задний амортизатор для проверки, он по маркировке газовый, но по факту газ отсутствует - сжимается и разжимается с усилием и без провалов но, поскольку газа уже нет, из сжатого состояния шток сам не выходит.
По факту претензий к амортизаторам нет, они чистые без потеков масла, ну будут пока просто масляные.
А вот сайлентблоки задней балки очень даже разбитые. Приговорили под замену.
Вчера, :roll: путем настойчивого поиска, остановил свой выбор на Hutchinson.
Уже заказал и договорился на СТО о замене.
Цена 440 грн/комплект (2 шт).
Для сравнения: оригинальные Рено 516 грн/пара (у официалов), Lemferder от 500 грн/пара.
Оба бренда (Рено и Лемфердер) сделаны в Румынии (видел на фото в сети).
Номер сайлентблока для Lodgy OEM - 550440923R
Hutchinson 590155, Lemferder 3199101
Sail.jpg
Sail.jpg (95.31 КБ) 13392 просмотра
На представленном выше фото - скриншоты с сайтов Hutchinson i Meyle
Поскольку при подборе на сайте Hutchinson наш номер сайлентблока не пробивается (вроде как нет аналога), то я пробил этот номер на сайте Meyle, а там также указан другой номер по Рено 820038965 (он устарел и сейчас по каталогу Рено уже не бьется), но зато этот номер пробивается на сайте Hutchinson, он и выводит нас на искомые аналоги.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Ответить

Вернуться в «Бортовые журналы Renault Lodgy»