LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

ТО-12

Сообщение Эндрю »

Пробег 120 тыс. Плановое ТО - замена масла и всех фильтров, включая топливный (вкладыш), периодичность замены которого для себя выбрал диапазон в 20 тыс.
Я постоянно использую вкладыш производителя Knecht - Mahle. При хорошем топливе фильтр спокойно выдерживает такой интервал.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Замена втулок стабилизатора.

Сообщение Эндрю »

Спустя тридцать с хвостиком тысяч км (от последней замены втулок) нарастающая барабанная дробь в передней ходовой, превысила порог моего терпения.
Сделал заказ и за один заход, самостоятельно заменил все резиновые детали на стабилизаторе - тяги (сайлентблоки) и втулки.
Цена вопроса: втулки - 130 грн (пара) ~ 5 USD, тяги стабилизатора - 210 грн (пара) ~ 7,5 USD.
Ну и номера, ежели кому интересно:
втулка стабилизатора Masuma MP1099 (решил поэксперементировать, предыдущие были оригинальные)
Тяга (сайлентблок) стабилизатора MEYLE 16146150001
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Пробіг 125 тис км.
Після заміни гумових втулок залишився певний стук, огляд на СТО приговорив ліву шарову, а також обидві рулеві тяги (усі згадані запчастини замінюються вперше).
Мною було придбано рулеві наконечники та шарова опора виробництва Lemforder (це не найдешевший варіант, але вирішив не економити).
Традиційно номера запчастин -
рулевий наконечник правий - 485200410R (LEMFORDER 3093701)
рулевий наконечник лівий - 485202867R (LEMFORDER 3093601)
Номер шарової - LEMFORDER 3751301
Після заміни на СТО, було досягнуто бажаного результату - ходова працює без зайвого шуму та стуків.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

ТО-13

Сообщение Эндрю »

Пробіг 130 тис.
Планова заміна мастила і всіх фільтрів, окрім паливного (його я міняю кожні 20 тис.).
Традиційно, мастило рекомендоване виробником - Elf 900-SXR (у мене двигун Евро-4),
фільтр масляний Knecht, повітряний та салонний від Wix.
Усі номера є у відповідному розділі.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

ТО-15

Сообщение Эндрю »

ТО на пробіг в 140 тис було пройдено вчасно, але не зробив запис в БЖ (заміна паливного фільтра, мастила і масляного та повітряного фільтрів).

Пробіг 151 тис (через спеку, перекатав лишню тисячу, оскільки ТО робив самостійно).
Все по плану - замінив мастило і фільтри (усі крім паливного).
Рухаємось далі...
P. S. Замовив гальмівні диски (пора міняти), оскільки рідні (заводські) уже перетнули допустиму товщину.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Пробіг 151 тис км.
Планова заміна гальмівних дисків.
Оскільки, ще навесні, при проведенні ТО передніх супортів, виявив, що допустима товщина гальмівних дисків менша норми,
було прийнято рішення замовити нові диски і колодки.
Свій вибір зупинив на бренді АТЕ.
Для контролю, заміряв товщину та діаметр диску, виявилось що при підборі по ВІН коду видає диск діаметром 258 мм,
а по факту у мене встановлено диск діаметром 280 мм, такий і замовив.
АТЕ - 24.0124-0253.1
Ціна 4000 грн за пару (брав під замовлення, доставка 7 днів).
P. S. Це була перша заміна гальмівних дисків.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Пробіг 158 тис.
Переглянув свої записи в БЖ - 2 роки ходова не турбувала, від'їздив приблизно 24 тис км.
Зараз з'явився стук невеликий на нерівній дорозі, допускаю що зношення на втулках стабілізатора.
Як потепліє - зроблю діагностику і відпишу.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: LODGY Privilege 1,5 dci 85 л.с.

Сообщение Эндрю »

Потепліло, ходова поки чекає на діагностику...
Сьогодні вирішив виправити проблемку, яка створювала дискомфорт впродовж всієї зими - періодично пропадає звук на динаміку в дверцятах водія.
Визначив що у мене переламався провід який йде на водійський динамік
12.jpg
12.jpg (124.32 КБ) 141 просмотр
(визначив шляхом натискання на проводку, що йде в гофрі між стійкою та дверима).
Затрачено приблизно 1 година часу і надцять :? нервових клітин, бо не все йшло гладко, але результат отримано - місце переламу визначив візуально, відповідно - розрізав, зачистив, спаяв і заізолював.
Додатково зняв стару ізострічку і повторно переджгутував всі проводи до самого роз'єму, оскільки перелам стався за 5 см до роз'єму,
в місці де проводи йшли окремо не зібрані в косу.
Деталізація (можливо кому згодиться):
Коли від'єднав гофру яка кріпиться до стійки, виявилось, що там є роз'єм, щоб його роз'єднати, потрібно потягнути вгору синій фіксатор (на фото позначив стрілкою).
11.jpg
11.jpg (172.73 КБ) 141 просмотр
Далі не без складнощів, протягнув гофру всередину дверей і витягнув джуг проводів разом з роз'ємом через двері назовні (звісно перед цим довелось демонтувати дверну карту).
Отримавши вільний доступ, видалив стару ізострічку і візуально визначив місце переламу провода.
Збирання було в зворотній послідовності, найскладніше було з'єднати роз'єм і закласти його на місце.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Ответить

Вернуться в «Бортовые журналы Renault Lodgy»