Lodgy 1.5DCi (2018)
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Килимок третього ряду
час від часу третій ряд використовую, по його прямому призначенню - для перевозки пасажирів
з заводу, килим - це якійсь сором. Карпет приходилося чистити постійно.
Придбав, модельний, який закриває майже вісь простір
з заводу, килим - це якійсь сором. Карпет приходилося чистити постійно.
Придбав, модельний, який закриває майже вісь простір
Последний раз редактировалось docstat 29 май 2022, 18:33, всего редактировалось 1 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Замінив задні бризговики
заводські - трохи вузькі, частину колеса не перекривають, бруд летить назад, та на бампер
придбав універсальні
штатні зняв, універсальні поставив, виглядають нормально, бруду летить назад - менше
заводські - трохи вузькі, частину колеса не перекривають, бруд летить назад, та на бампер
придбав універсальні
штатні зняв, універсальні поставив, виглядають нормально, бруду летить назад - менше
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Кріплення килимків салону
якщо водійський килим, мав з заводу кріплення, то пасажирські килими, постійно ковзали, купив на Алі - кріплення:
Одна частика вкручується у карпет
друга частина у килим.
Фіксуються надійно.
Одна частика вкручується у карпет
друга частина у килим.
Фіксуються надійно.
Последний раз редактировалось docstat 29 май 2022, 18:33, всего редактировалось 1 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Штатне кріплення передніх бризговиків, виявилося - ніяке: перша поїздка по селянської ґрунтовці, привило до такого:
з двох боків кліпси кріплення були втрачені. Знайшов що можна замінити, штатні кліпси, на ручки від ваз 2108
до них придбав ще великі шайби.
вкрутив ручку, вона довга, відрізам, десь біля 1.5 см.
зібрав з шайбою. Тримає міцно.
з двох боків кліпси кріплення були втрачені. Знайшов що можна замінити, штатні кліпси, на ручки від ваз 2108
до них придбав ще великі шайби.
вкрутив ручку, вона довга, відрізам, десь біля 1.5 см.
зібрав з шайбою. Тримає міцно.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Ручка КПП
з заводу, ручка перемикання передач - пластикова.
Знайшов на Алі, ручку, аналогічну до штатної, але зі шкіра-замінювача.
Зняти, трохи важко, але досить просто - треба тягнути ручку, вертикально вверх
Закріпив чохол ручки КПП, на нову ручку
Встановив на місце, для руки - більш приємна, ніж штатна пластикова
Знайшов на Алі, ручку, аналогічну до штатної, але зі шкіра-замінювача.
Зняти, трохи важко, але досить просто - треба тягнути ручку, вертикально вверх
Закріпив чохол ручки КПП, на нову ручку
Встановив на місце, для руки - більш приємна, ніж штатна пластикова
Последний раз редактировалось docstat 29 май 2022, 18:33, всего редактировалось 2 раза.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Світлодіодна лампа у ліхтар, додаткового стоп-сигналу
Штатна лампа, цоколь Т10, але велика - на 16Вт W16W
знав лампу
штатна лампа
Придбав на Алі - світлодіодну, розміром як штатна
встановив світлодіодну у цоколь
Світить навіть яскравіше, ніж лампа розжарювання
Штатна лампа, цоколь Т10, але велика - на 16Вт W16W
знав лампу
штатна лампа
Придбав на Алі - світлодіодну, розміром як штатна
встановив світлодіодну у цоколь
Світить навіть яскравіше, ніж лампа розжарювання
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Вогнегасник
не знайшов, штатного місця. Цікаво - чому його немає? Невже у Європі, наявність вогнегасника, не обов'язкова, чи власники - самі шукають, де його закріпити?
Купив на Алі - таке кріплення: резинки + липучка. Кріпіться до карпету.
Закріпив з лівого боку. Тримається, достати - потягнути до гори.
Купив на Алі - таке кріплення: резинки + липучка. Кріпіться до карпету.
Закріпив з лівого боку. Тримається, достати - потягнути до гори.
Последний раз редактировалось docstat 29 май 2022, 18:34, всего редактировалось 1 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Tire Pressure Monitoring System; TPMS — система дистанційного вимірювання та моніторингу тиску і температури в шинах автомобіля під час руху. TPMS поділяються на два типи: системи прямого контролю (dTPMS) та системи непрямого контролю (iTPMS)
налаштування Штатної — Direct TPMS
потрібно купити датчики, дешевший вариант датчики 407009322R c Ali:
aliexpress.ru/item/4001009948198.html
1. TDB/Meter Claster — активація у панелі приладів.
"1" — включити режим With Direct TPMS
зберегти значення кнопкою навпроти "TPMS"
"2" — ОБОВ'ЯЗКОВО — нажати кнопку "2" — "застосувати конфігурацію" — приборка перезавантажиться. Інакше буде помилка кодування ErrPr
2. UCH/BCM (ЦЭКБС) - налаштування у центральному комутаційному блоці
"1" — включаємо режим TPMS_PRESENCE_SSPP=1 (набрати "1" та натиснути навпроти кнопку Send)
після цього пила горить, колеса спущене продовжує блимати.
"2" — прописує ID датчиків. Прописав в довільній послідовності.
після цього помаранчева пила і спущене колесо погаслі.
прописав еталонний тиск перед/зад - 2.4 Бар, з заводу було - задня вісь 2.9 Бар - це багато, зад кидати починає.
Прокотився, буквально близько 1 км - один датчик визначився.
на екранні БК - з'явився додатковий екран, для скидання "спущеного колеса" пісня усунення несправності (прокола).
провів тестування:
спустив одне колесо до тиску - 0.7Бар, це можна побачити на скрині - датчик ID 1
на панелі приладів отримав "спущене колесо" та червону "пилу" - яка інформує о критично низкому тиску у шинах. Система працює.
P.S. "Тестування" у реальних умовах посилання
налаштування Штатної — Direct TPMS
потрібно купити датчики, дешевший вариант датчики 407009322R c Ali:
aliexpress.ru/item/4001009948198.html
1. TDB/Meter Claster — активація у панелі приладів.
"1" — включити режим With Direct TPMS
зберегти значення кнопкою навпроти "TPMS"
"2" — ОБОВ'ЯЗКОВО — нажати кнопку "2" — "застосувати конфігурацію" — приборка перезавантажиться. Інакше буде помилка кодування ErrPr
2. UCH/BCM (ЦЭКБС) - налаштування у центральному комутаційному блоці
"1" — включаємо режим TPMS_PRESENCE_SSPP=1 (набрати "1" та натиснути навпроти кнопку Send)
після цього пила горить, колеса спущене продовжує блимати.
"2" — прописує ID датчиків. Прописав в довільній послідовності.
після цього помаранчева пила і спущене колесо погаслі.
прописав еталонний тиск перед/зад - 2.4 Бар, з заводу було - задня вісь 2.9 Бар - це багато, зад кидати починає.
Прокотився, буквально близько 1 км - один датчик визначився.
на екранні БК - з'явився додатковий екран, для скидання "спущеного колеса" пісня усунення несправності (прокола).
провів тестування:
спустив одне колесо до тиску - 0.7Бар, це можна побачити на скрині - датчик ID 1
на панелі приладів отримав "спущене колесо" та червону "пилу" - яка інформує о критично низкому тиску у шинах. Система працює.
P.S. "Тестування" у реальних умовах посилання
Последний раз редактировалось docstat 10 ноя 2022, 08:35, всего редактировалось 2 раза.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Замінив акумулятор (04.12.2021)
заводській вже якось, невпевнено, почав заводити двигун. Заряджав, але все одно, тестер показує - потрібно зарядити. Вирішив, не чекати, поки він вийде з ладу. Купив - більшої ємності, ніж був з заводу.
З заводу був 60Ah
Придбав - 74Ah
розміром він більший, за заводський, але площадка зроблена, нібито під нього.
заводській вже якось, невпевнено, почав заводити двигун. Заряджав, але все одно, тестер показує - потрібно зарядити. Вирішив, не чекати, поки він вийде з ладу. Купив - більшої ємності, ніж був з заводу.
З заводу був 60Ah
Придбав - 74Ah
розміром він більший, за заводський, але площадка зроблена, нібито під нього.
Последний раз редактировалось docstat 10 ноя 2022, 08:35, всего редактировалось 4 раза.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Ось і 30000 км, за майже 4 роки.
За літо, червень-серпень 2022, машина проїхала менше, ніж 2 тис км.
За літо, червень-серпень 2022, машина проїхала менше, ніж 2 тис км.