Lodgy 1.5DCi (2018)
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Lodgy 1.5DCi (2018)
Купив у 2018 році, на заміну Lanos SE 1.6 2009 року
Паспортні дані
- Двигун 1.5 дизельний (90 л.с.)
- Механічна коробка передач
- Передній привід
- Машина була куплена у 2018 році
комплектація Expression:
- Кондиціонер;
- Підігрів передніх сидінь + регулювання по висоті водійського;
- Магнітола (радіо, MP3, Bluetooth, USB) з органами управління на рульовій колонці (замінено на Android ГУ);
- електропривод регулювання зовнішніх дзеркал + підігрів дзеркал;
- 7 місць (3-й ряд два роздільні крісла, що дуже зручно: можна одне розкласти, а місце під другим використовувати як багажник);
- Задні електро-скло підйомники.
на цьому фото - машина на колесах: шини - 195/65-R15, диски - штатні залізні 15"
Зміст БЖ:
Всі ТО
Плафон трьох-секційний
шини 195/65-R15
Замінив панель приладів
Підрульовий з кільцем регулювання паузи
Доробка бардачка
Активування круїз контроля/обмежувача швидкості
Android магнітола
Пружина педалі щеплення
Змінив поводки двірників
Накладки на арки коліс
Штатні накладки у задні арки
Повітроводи - сітка
Гачки для одягу
Підняв водійське сидіння
Зворотні клапани для склоомивача
Підсвітка кнопок скло-підйомників
Підсвітка кнопок підігріву крісел
Доробка перемикачів блоку клімату
Захисна накладка на бампер
Фіксатори дверей
Замінив розетку пасажирів 12В на USB зарядку
Камера заднього виду
Доробка задніх ліхтарів
Led лампи у денні ходові вогні
Покращення головного світла
Клемник для підключення додаткових приладів
Очечник
Сітка в багажник
Килимок третього ряду
Замінив задні бризговики
Кріплення килимків салону
Кріплення передніх бризговиків
Ручка КПП
Світлодіодна лампа у ліхтар, додаткового стоп-сигналу
Вогнегасник
Налаштування Direct TPMS
Заміна акумулятора
30000 км
ТО-4
Паспортні дані
- Двигун 1.5 дизельний (90 л.с.)
- Механічна коробка передач
- Передній привід
- Машина була куплена у 2018 році
комплектація Expression:
- Кондиціонер;
- Підігрів передніх сидінь + регулювання по висоті водійського;
- Магнітола (радіо, MP3, Bluetooth, USB) з органами управління на рульовій колонці (замінено на Android ГУ);
- електропривод регулювання зовнішніх дзеркал + підігрів дзеркал;
- 7 місць (3-й ряд два роздільні крісла, що дуже зручно: можна одне розкласти, а місце під другим використовувати як багажник);
- Задні електро-скло підйомники.
на цьому фото - машина на колесах: шини - 195/65-R15, диски - штатні залізні 15"
Зміст БЖ:
Всі ТО
Плафон трьох-секційний
шини 195/65-R15
Замінив панель приладів
Підрульовий з кільцем регулювання паузи
Доробка бардачка
Активування круїз контроля/обмежувача швидкості
Android магнітола
Пружина педалі щеплення
Змінив поводки двірників
Накладки на арки коліс
Штатні накладки у задні арки
Повітроводи - сітка
Гачки для одягу
Підняв водійське сидіння
Зворотні клапани для склоомивача
Підсвітка кнопок скло-підйомників
Підсвітка кнопок підігріву крісел
Доробка перемикачів блоку клімату
Захисна накладка на бампер
Фіксатори дверей
Замінив розетку пасажирів 12В на USB зарядку
Камера заднього виду
Доробка задніх ліхтарів
Led лампи у денні ходові вогні
Покращення головного світла
Клемник для підключення додаткових приладів
Очечник
Сітка в багажник
Килимок третього ряду
Замінив задні бризговики
Кріплення килимків салону
Кріплення передніх бризговиків
Ручка КПП
Світлодіодна лампа у ліхтар, додаткового стоп-сигналу
Вогнегасник
Налаштування Direct TPMS
Заміна акумулятора
30000 км
ТО-4
Последний раз редактировалось docstat 01 ноя 2022, 07:20, всего редактировалось 25 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
ТО-1
25.10.2019 - 6511 км
ТО-2
20.10.2020 - 13987 км (після останнього ТО 7476 км)
ТО-3
19.10.2021 - 26397 км (після останнього ТО 8111 км)
ТО-4 (самостійно)
31.10.2022 - 31786 км (після останнього ТО 5389 км)
25.10.2019 - 6511 км
ТО-2
20.10.2020 - 13987 км (після останнього ТО 7476 км)
ТО-3
19.10.2021 - 26397 км (після останнього ТО 8111 км)
ТО-4 (самостійно)
31.10.2022 - 31786 км (після останнього ТО 5389 км)
Последний раз редактировалось docstat 01 ноя 2022, 07:22, всего редактировалось 12 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Плафон трьох-секційний - 8200073234
купив на Алі, зовні - як оригінал, навіть, лампи встановлені були - таки ж, як штатні у машини.
одразу, замінив лампи на діоди
купив на Алі, зовні - як оригінал, навіть, лампи встановлені були - таки ж, як штатні у машини.
одразу, замінив лампи на діоди
Последний раз редактировалось docstat 16 май 2022, 13:01, всего редактировалось 3 раза.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
перейшов зі штатного розміру шин 185/65-R15 на шини 195/65-R15
- стало значно м'якіше, але можливо, це, через те, що я замінив шини Барум (штатні), на Хенкук.
- трохи кліренс збільшився.
- да і зовнішній вигляд, як на мене, якось, трохи солідніший став.
тиск тримаю у шинах 2.3-2.4, бо якщо зробити 2.5 - вже починає відчуватися, що машина стає більш жорсткою.
- стало значно м'якіше, але можливо, це, через те, що я замінив шини Барум (штатні), на Хенкук.
- трохи кліренс збільшився.
- да і зовнішній вигляд, як на мене, якось, трохи солідніший став.
тиск тримаю у шинах 2.3-2.4, бо якщо зробити 2.5 - вже починає відчуватися, що машина стає більш жорсткою.
Последний раз редактировалось docstat 12 май 2022, 10:26, всего редактировалось 5 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Замінив рідну панель приладів (помаранчева підсвітка) на панель приладів з індикатором температури та білою підсвіткою.
Була придбана панель приладів 248100482R
Переніс конфігурацію зі своєї, заводський панелі, на нову - підключав, без машини:
распіновка приборки:
1 и 2 плюс
3 мінус
11 CAN Low
12 CAN High
распіновка OBD:
16 — плюс
4, 5 — мінус
14 — CAN Low
6 — CAN High
Встановив панель, все працює:
температуру показує так:
1 — 45°
2 — 55°
3 — 65°
4 — 75°
5 — 95°
6 — 105°
7-8 — 115°
Даною заміною, дуже задоволений:
- біла підсвітка мені більш подобається.
- маю, який ніякий, але покажчик температури, для візуального контролю, за температурою двигуна.
Зауваження по пробігу - у панелі, яку придбав (був пробіл 19 тис км) мій рідний 24 тис, на той час.
Після підключення панелі до машини, пробіг у панелі переписався (одразу після увімкнення запалення), пробігом з блоку ABS. Але це відбувається, тільки у разі, якщо пробіг у панелі менший, за пробіг у блоці ABS.
Якщо буде навпаки - пробіг у панелі більший, за пробіг у блоці ABS - буде зворотній процес: пробіг з приборної панелі, перепишеться у блок ABS, тобто пробіг буде збільшений.
Але цій процес, відбувається, не одразу, після встановлення - а десь після того, як проїхати 10 км.
Була придбана панель приладів 248100482R
Переніс конфігурацію зі своєї, заводський панелі, на нову - підключав, без машини:
распіновка приборки:
1 и 2 плюс
3 мінус
11 CAN Low
12 CAN High
распіновка OBD:
16 — плюс
4, 5 — мінус
14 — CAN Low
6 — CAN High
Встановив панель, все працює:
температуру показує так:
1 — 45°
2 — 55°
3 — 65°
4 — 75°
5 — 95°
6 — 105°
7-8 — 115°
Даною заміною, дуже задоволений:
- біла підсвітка мені більш подобається.
- маю, який ніякий, але покажчик температури, для візуального контролю, за температурою двигуна.
Зауваження по пробігу - у панелі, яку придбав (був пробіл 19 тис км) мій рідний 24 тис, на той час.
Після підключення панелі до машини, пробіг у панелі переписався (одразу після увімкнення запалення), пробігом з блоку ABS. Але це відбувається, тільки у разі, якщо пробіг у панелі менший, за пробіг у блоці ABS.
Якщо буде навпаки - пробіг у панелі більший, за пробіг у блоці ABS - буде зворотній процес: пробіг з приборної панелі, перепишеться у блок ABS, тобто пробіг буде збільшений.
Але цій процес, відбувається, не одразу, після встановлення - а десь після того, як проїхати 10 км.
Последний раз редактировалось docstat 16 май 2022, 13:01, всего редактировалось 3 раза.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Підрульовий з кільцем регулювання паузи (8201168013)
У Ланосі, із заводу, був підрульовий з кільцем регулювання паузи двірників.
спрацьовували один раз, "змахнути" бруд зі скла.
За 9 років я, по суті, користувався лише першим режимом + кільцем та просто "змахнути", друге положення перемикача двірників використовував, тільки коли вже потрапляв у жорстку зливу.
У Лоджі із заводу, простий перемикач – лише 3 режими двірника. Якщо треба скинути бруд/воду зі скла – або на себе потягнути – тоді ще й омивач спрацює, або включити та вимкнути важіль у перше становище.
Мені це здавалося дуже не зручно, але я змирився — так, значить так.
Але наткнувся на замітку - що перемикач, можливо замінити на аналогічний, але з кільцем регулювання паузи, та двома кнопками з торця.
Далі пошуки перемикача — виявляється, мало того, що його купити проблема, так і ціни на нього зовсім не гуманні.
Відразу перепаяв дріт. Це для того, щоб одна торцева кнопка, працювала - для одиночного змаху двірників. На фото - це червоний провід, він був поряд з синим. Перепав його до чорного, який, на фото, ліворуч.
Заміна
Нічого складного – відкрутити два гвинти знизу під кермом. Зніміть верхню кришку. Потім униз відсунути нижню. Провернути кермо на 90 град вправо - щоб був доступ до двох саморізів, якими кріпиться підрульовий. Викручуємо їх. Витягує підрульовий, знімаємо контактну колодку.
Усе - заводський перемикач у руках.
Збірка
у зворотній послідовності, підключаємо колодку, вставляємо назад новий підрульовий, закручуємо саморізи. Ставимо назад нижню та верхню кришки (вони між собою з'єднуються застібками), закручуємо два гвинти, знизу, які стягують кришки між собою.
Готово:
Далі треба активувати "кільце", робив зі смартфона. Робив за допомогою PyClip та ELM327
крупним планом
У результаті все працює: кільце регулює паузу в першій позиції.
На торці кнопки:
- вгору - запускає одиночний помах двірників,
- вниз - перемикає БК.
У Ланосі, із заводу, був підрульовий з кільцем регулювання паузи двірників.
спрацьовували один раз, "змахнути" бруд зі скла.
За 9 років я, по суті, користувався лише першим режимом + кільцем та просто "змахнути", друге положення перемикача двірників використовував, тільки коли вже потрапляв у жорстку зливу.
У Лоджі із заводу, простий перемикач – лише 3 режими двірника. Якщо треба скинути бруд/воду зі скла – або на себе потягнути – тоді ще й омивач спрацює, або включити та вимкнути важіль у перше становище.
Мені це здавалося дуже не зручно, але я змирився — так, значить так.
Але наткнувся на замітку - що перемикач, можливо замінити на аналогічний, але з кільцем регулювання паузи, та двома кнопками з торця.
Далі пошуки перемикача — виявляється, мало того, що його купити проблема, так і ціни на нього зовсім не гуманні.
Відразу перепаяв дріт. Це для того, щоб одна торцева кнопка, працювала - для одиночного змаху двірників. На фото - це червоний провід, він був поряд з синим. Перепав його до чорного, який, на фото, ліворуч.
Заміна
Нічого складного – відкрутити два гвинти знизу під кермом. Зніміть верхню кришку. Потім униз відсунути нижню. Провернути кермо на 90 град вправо - щоб був доступ до двох саморізів, якими кріпиться підрульовий. Викручуємо їх. Витягує підрульовий, знімаємо контактну колодку.
Усе - заводський перемикач у руках.
Збірка
у зворотній послідовності, підключаємо колодку, вставляємо назад новий підрульовий, закручуємо саморізи. Ставимо назад нижню та верхню кришки (вони між собою з'єднуються застібками), закручуємо два гвинти, знизу, які стягують кришки між собою.
Готово:
Далі треба активувати "кільце", робив зі смартфона. Робив за допомогою PyClip та ELM327
крупним планом
У результаті все працює: кільце регулює паузу в першій позиції.
На торці кнопки:
- вгору - запускає одиночний помах двірників,
- вниз - перемикає БК.
Последний раз редактировалось docstat 19 май 2022, 10:21, всего редактировалось 10 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Доробка бардачка
1. обклеїв внутрішню поверхню - карпетом, щоб не гриміло у ньому нічого.
2. зробив підсвітку
придбав:
- два LED модуля,
- геркон, який працює на замикання, тобто, коли він у зоні дії магніту, він розімкнутий.
спаяв послідовно, підключив до прикурювача.
магніт закріпив з торця, на боковій стінці ящика. Тепер коли відкрити бардачок - горить світло.
1. обклеїв внутрішню поверхню - карпетом, щоб не гриміло у ньому нічого.
2. зробив підсвітку
придбав:
- два LED модуля,
- геркон, який працює на замикання, тобто, коли він у зоні дії магніту, він розімкнутий.
спаяв послідовно, підключив до прикурювача.
магніт закріпив з торця, на боковій стінці ящика. Тепер коли відкрити бардачок - горить світло.
Последний раз редактировалось docstat 20 май 2022, 12:43, всего редактировалось 2 раза.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Активування круїз контроля/обмежувача швидкості
у базі цих опцій ні було, але у прошивки електронного блоку керування (ЕБК) двигуна, ці функції присутні, але відключені.
для активації потрібно мати
- кнопку керування КК/ОШ - 255502625R (купляв на аллегро)
- кермо з кнопками, але тут можливі варіанти:
кнопки керма, це по суті послідовна схема, з набором резисторів та контактів, замикаючи які, на виводах керма створюється різний опір, аналізуючи який ЕБК - виконує команди.
Схема кнопок керма:
роз'єм для підключення керма
роз'єм для підключення кнопки ввімкнення КК/ОШ
кермо купляти, це досить дорого, та ще до керма потрібно купляти підрульовий супорт, який буде мати, додатковий шлейф, для підключення кнопок керма.
Але знайшов робочу, альтернативу
саморобний пульт, який має 4 кнопки, та виконує ті самі функції, шо і кнопки штатного керма.
Підключив його до роз'єму
Встановив кнопку
після встановлення кнопок, потрібно активувати КК/ОШ.
Це робиться у двох блоках:
- блок керування двигуном (керування двигуном)
- панель приладів (відображення)
PyClip-2.1 + ELM327
I). панель приладів
1. 3 пункт (Панель приладів (П/ПАН))
2. 6 пункт (CF: Changing configuration)
3. 5 пункт (CF150- Регул./огранич. скорости)
4. Yes
5. 2
6. Yes
7. Enter
II). блок керування двигуном
1. 1 пункт (Система впрыска)
2. 7 пункт (RZ: Resets)
3. 6 пункт ( RZ047 Программир. ругул/ограничит. скорости движения)
4. Переводим кнопку КК в любий режим окрім "вимкнено"
5. Yes
6. Enter
після цього, КК/ОШ - працюють, як штатна функція.
круїз контроль:
обмежувач швидкості:
загальний вигляд встановленого, саморобного, пульта керування
у базі цих опцій ні було, але у прошивки електронного блоку керування (ЕБК) двигуна, ці функції присутні, але відключені.
для активації потрібно мати
- кнопку керування КК/ОШ - 255502625R (купляв на аллегро)
- кермо з кнопками, але тут можливі варіанти:
кнопки керма, це по суті послідовна схема, з набором резисторів та контактів, замикаючи які, на виводах керма створюється різний опір, аналізуючи який ЕБК - виконує команди.
Схема кнопок керма:
роз'єм для підключення керма
роз'єм для підключення кнопки ввімкнення КК/ОШ
кермо купляти, це досить дорого, та ще до керма потрібно купляти підрульовий супорт, який буде мати, додатковий шлейф, для підключення кнопок керма.
Але знайшов робочу, альтернативу
саморобний пульт, який має 4 кнопки, та виконує ті самі функції, шо і кнопки штатного керма.
Підключив його до роз'єму
Встановив кнопку
після встановлення кнопок, потрібно активувати КК/ОШ.
Це робиться у двох блоках:
- блок керування двигуном (керування двигуном)
- панель приладів (відображення)
PyClip-2.1 + ELM327
I). панель приладів
1. 3 пункт (Панель приладів (П/ПАН))
2. 6 пункт (CF: Changing configuration)
3. 5 пункт (CF150- Регул./огранич. скорости)
4. Yes
5. 2
6. Yes
7. Enter
II). блок керування двигуном
1. 1 пункт (Система впрыска)
2. 7 пункт (RZ: Resets)
3. 6 пункт ( RZ047 Программир. ругул/ограничит. скорости движения)
4. Переводим кнопку КК в любий режим окрім "вимкнено"
5. Yes
6. Enter
після цього, КК/ОШ - працюють, як штатна функція.
круїз контроль:
обмежувач швидкості:
загальний вигляд встановленого, саморобного, пульта керування
Последний раз редактировалось docstat 20 май 2022, 08:15, всего редактировалось 8 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
у базі машини була штатна, кнопочна магнітола.
Вирішив замінити на щось, щоб була штатна навігація.
Придбав на Ali - MEKEDE PX5 Android 8.0 8Core 4GB+32GB GPS
Приїхала така коробка
комплект у коробці
Андроїд магнітола
З встановлення ніяких питань ні виникало (трохи було, перший раз страшно знімати рамку, яка навколо магнітоли), штатну зняв, нову поставив. Підключення - роз'єм до роз'єму.
Включив, все працює
Два, комплектні, USB-подовжувача, вивів у бардачек.
Зовнішній вигляд, як тут і була
Підрульовий перемикач - працює, гучність регулює, треки/станції перемикає.
Гучний зв'язок - працює.
Вирішив замінити на щось, щоб була штатна навігація.
Придбав на Ali - MEKEDE PX5 Android 8.0 8Core 4GB+32GB GPS
Приїхала така коробка
комплект у коробці
Андроїд магнітола
З встановлення ніяких питань ні виникало (трохи було, перший раз страшно знімати рамку, яка навколо магнітоли), штатну зняв, нову поставив. Підключення - роз'єм до роз'єму.
Включив, все працює
Два, комплектні, USB-подовжувача, вивів у бардачек.
Зовнішній вигляд, як тут і була
Підрульовий перемикач - працює, гучність регулює, треки/станції перемикає.
Гучний зв'язок - працює.
Последний раз редактировалось docstat 20 май 2022, 12:47, всего редактировалось 1 раз.
-
- Сообщения: 97
- Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
- Модель автомобиля: Lodgy 2018
- Страна, Город: Україна
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 14 раз
Re: Lodgy 1.5DCi (2018)
Пружина педалі щеплення 465038245R
побачив у Djes таку цікаву доробку: на педалі, місце для встановлення присуне, але самої пружини, з заводу, немає.
купив, у зборі з педаллю
встановив
начебто, педаль, почала нажиматися, трохи легше.
побачив у Djes таку цікаву доробку: на педалі, місце для встановлення присуне, але самої пружини, з заводу, немає.
купив, у зборі з педаллю
встановив
начебто, педаль, почала нажиматися, трохи легше.
Последний раз редактировалось docstat 02 авг 2022, 14:55, всего редактировалось 6 раз.