Lodgy 1.5DCi (2018)

docstat
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
Модель автомобиля: Lodgy 2018
Страна, Город: Україна
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 14 раз

Re: Lodgy 1.5DCi (2018)

Сообщение docstat »

Ось, "доїздився" до того, що пройшло більше 1 року, після ТО-3 - загорілася "пила"
31.10.2022 - пробіг 31786 км (після останнього ТО 5389 км)

Изображение

Робив ТО-4 самостійно, купив
- моторна олива: Elf Evolution Full-Tech FE 5W-30 5L - 1350 грн
- Фільтр масляний 152085488R - 389 грн
- Фільтр салону WIX WP2100 - 218 грн
- Фільтр повітряний, вже був колись куплений (Logan 2 Smartex AP13072) - 80 грн

також купив - Ключ-знімач для масляного фільтра Renault 1,5 DCi (064-2178D andrmax) - 185 грн

Изображение

Скинув "пилу" - після того, як почалися нагадування про необхідність ТО - у меню БК з'явився, додатковий, екран (як на першому фото) - треба на ньому - натиснути кнопку БК на 10 сек, після починає моргати, чекаємо ще декілька секунд, "пила" гасне, і цій екран, для скидання сервісного інтервалу - пропадає:

Изображение

P.S. так був встановлений, фільтр салону, на ТО-3, у офіційного дилера

Изображение
Последний раз редактировалось docstat 02 ноя 2022, 13:01, всего редактировалось 3 раза.
docstat
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
Модель автомобиля: Lodgy 2018
Страна, Город: Україна
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 14 раз

Re: Lodgy 1.5DCi (2018)

Сообщение docstat »

10 вересня 2022 року, мав змогу протестувати, активовану систему TPMS. Під час руху, у селі, по гравійній дорозі, несподівано панель приладів, почала пікати, загорілася червона пила, та значок спущеного колеса:

Изображение

пробив, праве передне, колесо - шматочком камінця, але система, вчасно повідомила про те, що колесо втратило герметичність. Прийшлося ставили запасне, та їхати на шиномонтаж, для усунення проколу.
Після усунення проколу - через меню БК, помилку скинув.
docstat
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 20 окт 2018, 09:34
Модель автомобиля: Lodgy 2018
Страна, Город: Україна
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 14 раз

Re: Lodgy 1.5DCi (2018)

Сообщение docstat »

Вже рік нічого не писав, особливо і нічого писати, бо мало їжджу на Lodgy.

Для міста, купив ось такого красеня Nissan Leaf (дата випуску 11.2014)

модифікація aze0 - це глибока модернізація Nissan Leaf, яка відбулася у 2013 році: змінено силовий агрегат, переміщено зарядний модуль з багажнику - під капот, перероблена система клімату - тепер тепловий насос + ТЄН, замість тосольної пічки у ze0

Изображение

шукав у максимальний комплектації Tecna(SL):
- шкіряний салон
- клімат контроль (тепловий насос + ТЄН)
- камери 360 градусів (4 шт - огляд навколо авто, під час паркування)
- Led фари (ближнє світло - Led модулі, дальне - галоген)
- Мультимедія (CD,Radio,USB,AUX,Bluetooth) + акустика Bose (4 динаміка + 2 твітера у передніх стійках + саб у багажнику)
- Електропакет (підігрів керма, підігрів дзеркал, підігрів сидінь, підігрів задніх сидінь)
- вільні руки (відкриття/закриття, запуск авто - треба лише мати ключ у кишені)
- автосвіт/автодощ (датчики - за якими, автоматично, вмикається ближнє світло, та адаптивно працюють двірники, в залежності від інтенсивності дощу)
- авто складування дзеркал
- круїз контроль/обмежувач швидкості
- 17" диски + датчики диску
- зарядний модуль 3.6кВт + швидкісний порт Chademo, який дає змогу поповнити заряд до 80 відсотків за 40 хв
- Безпека: ABS/ESP/ABD, Airbag, Центральний замок
- сонячна батарея у спойлері, яка заряджає 12В акумулятор
- Ел. склопідйомники/Мультируль/Бортовий комп'ютер

Запас ходу - 120 км, тобто по місту, та у радіусі 50 км від міста, він закриває всі потреби.
На 100 км - витрачає 14кВт*год - що біля 40 грн на 100 км + немає обов'язкового ТО.

Був здивований об'ємом багажнику, коли купляв, дивився характеристики - пишуть що 370л, подивився скільки було у Lanos - 320 л. Приготувався - що багажник, поставити пару сумок з магазину, але наскільки було моє здивування, коли з села забирав передачу, наклав у два рівня пакетів/торбин - відчуття, що багажник ні 370 л, а десь під 500 л, бо це хетчбек, немає обмеження, як у Lanos - кришкою багажнику.

по двигуну - авто має два режими роботи двигуна, звичайний та ЄCO:
- ЄКО-режим - потужність двигуна обмежена, розгін повільний, як раз для міста;
- Звичайний режим - тут вже доступна повна потужність - 109 к.с та 280Нм - прискорення дуже швидке та лінійне, бо немає затримок на перемикання передач.

Два режими рекуперації D(rive)/B(reak)
Режим "B" - коли можна їхати майже "у одну педаль" - відпускаючи педаль "газу" - вмикається посилена рекуперація, авто досить швидко починає зупинятися, тому - якщо їхати по трасі, та немає необхідності зупинитися - користуєшся тільки педаллю "газу".
Режим "D" - рекуперація мала, при відпусканні педалі "газу" - машина має більший накат.

Для міста, присутній "повзучий режим" - коли, відпускаєш педаль гальм, авто починає повільно котитися вперед, тобто якщо у пробці, педаль "газу" не потрібна: відпустив гальма - під'їхав, натиснув - зупинився.

Тому більше катаюся на ньому, отримую задоволення від авто у якого все автоматизовано: - клімат, двірники, фари, немає перемикача передач.
Особливе задоволення, що не потрібно їздити на АЗС - проїхав біля 100 км, поставив у гаражі на зарядку, від звичайної розетки, 6 годин і авто знов заряджене.
Ответить

Вернуться в «Бортовые журналы Renault Lodgy»