Tire Pressure Monitoring System; TPMS — система дистанційного вимірювання та моніторингу тиску і температури в шинах автомобіля під час руху. TPMS поділяються на два типи: системи прямого контролю (dTPMS) та системи непрямого контролю (iTPMS)
налаштування Штатної —
Direct TPMS
потрібно купити датчики, дешевший вариант датчики
407009322R c Ali:
aliexpress.ru/item/4001009948198.html
1. TDB/Meter Claster — активація у панелі приладів.
"1" — включити режим With Direct TPMS
зберегти значення кнопкою навпроти "TPMS"
"2" — ОБОВ'ЯЗКОВО — нажати кнопку "2" — "застосувати конфігурацію" — приборка перезавантажиться. Інакше буде помилка кодування ErrPr
2. UCH/BCM (ЦЭКБС) - налаштування у центральному комутаційному блоці
"1" — включаємо режим TPMS_PRESENCE_SSPP=1 (набрати "1" та натиснути навпроти кнопку Send)
після цього пила горить, колеса спущене продовжує блимати.
"2" — прописує ID датчиків. Прописав в довільній послідовності.
після цього помаранчева пила і спущене колесо погаслі.
прописав еталонний тиск перед/зад - 2.4 Бар, з заводу було - задня вісь 2.9 Бар - це багато, зад кидати починає.
Прокотився, буквально близько 1 км - один датчик визначився.
на екранні БК - з'явився додатковий екран, для скидання "спущеного колеса" пісня усунення несправності (прокола).
провів тестування:
спустив одне колесо до тиску - 0.7Бар, це можна побачити на скрині - датчик ID 1
на панелі приладів отримав "спущене колесо" та червону "пилу" - яка інформує о критично низкому тиску у шинах. Система працює.
P.S. "Тестування" у реальних умовах
посилання