ГБО 4 поколение

Обсуждение двигателя и топливной системы, чиптюнинга
Ответить
Morozko
Сообщения: 57
Зарегистрирован: 05 окт 2017, 12:56
Откуда: Київська обл
Поблагодарили: 13 раз

ГБО 4 поколение

Сообщение Morozko »

ДАТЧИК УРОВНЯ ТОПЛИВА
Так як я "старовер" і їзджу на газ\бензин (у мене 1,6 об'єм) вирішив відкрити нову тему про ГБО - газобалонне обладнання.

Взявся за лікування однієї проблеми. Так як у мене машина на газу, то стикаюся з наступним: їду на газу, але датчик рівня бензину на панелі показує, що рівень зменшується. “Чому зменшується рівень бензину якщо їдеш на газу?” - постало логічне питання. Відповідь проста: недолік прогресу. На Логані 2006 року у мене такої проблеми не було, там все було просто і без особливих “наворотів” в БК — рівень поплавка відображав стан речей у бензиновому баку на панелі. Сучасні французи роблять наступне: коли ти їдеш на газу, то БК думає що поплавок в баку з бензином зламався (адже він не міняє свого положення) і тому починає зчитувати показники пального альтернативним способом - рахує кількість км і пального, яке пройшло нібито через форсунки. Як результат в бензиновому баку може бути половина рівня, а лампочка постійно горить. Це трохи напружує, адже четверте покоління ГБО запускає двигун на бензині, він прогрівається до 30 градусів і тоді автоматично переходить на газ. І отже кожного ранку ти заводиш авто і переконуєш себе, що в тебе є бензин, хоч лампочка говорить про інше. Я правда не попадав в таку біду, але на одному форумі про ГБО прочитав історію чоловіка, який зранку завівся, їхав на роботу, виїхав на міст і машина заглохла, бо кінчилося пальне, а на газ ще не перейшло, бо не прогрілася. Єдиний вихід - буксирування.
Дехто пише на форумах, що вирішує цю проблему банальним шляхом: ставить машину під нахилом — наприклад, на естакаду заїхати передніми колесами, на якусь гірку або може у вас заїзд в гараж високий. Поставити так під нахилом, заглушити двигун, почекати 3-5 хв. Рівень пального в баку зміниться через кут нахилу і БК почне зчитувати правильно данні. Я раз випадково так поставив машину і через півгодини коли завів, то все так і спрацювало. Але пробував наступні рази, щось не пішло. Тому в моєму випадку таке банальне рішення не було рішенням, та й кожен раз шукати гірку і чекати 5хв - це не вихід.
Коли я тільки поставив собі газове мені казали, що є емулятори датчика рівня пального, але сказали що їх ціна біля 100 євро. Я вирішив, що це за дорого і просто вчасно заливав пальне (До речі якщо залити в бак 10 літрів бензину, то поплавок суттєво змінює своє положення і БК одразу це помічає і показує реальний рівень. Цього не відбувається якщо залити лише 5 літрів). Не давно я вирішив знову взятися за дослідження цього питання і виявляється, що ціна емулятора на сьогодні 591.00 — 650.00 грн (приблизно $ 22-25) — тобто досить доступно і вистачає постачальників, які готові його надати.
Як діє емулятор? Він повністю не вирішує проблему — все одно коли ви їдете БК буде показувати, що рівень бензину зменшується. Але кожного разу коли ви заводите машину емулятор оновлює данні рівня і на панелі ми бачимо реальну кількість бензину (вимога згідно зі вказівками виробника емулятора — автомобіль після, того як ми його заглушили має простояти вимкнутим 2-3 хвилини, інакше емулятор не зможе оновити данні). В моєму випадку це якраз і є рішення, адже важливо знати рівень пального саме зранку коли машина холодна і емулятор як раз в цьому допомагає.
Для наших ЛОДЖИків підходить емулятор польської фірми Stag модель FLE-FC. Додаю посилання як його монтувати і про принципи роботи: https://m.lpgtech.ua/assets/uploads/fil ... FLE-FC.pdf
До речі емулятори є різні і розробляються під конкретних автомобільних виробників. Це пов’язано з тим, що на датчиках рівня пального використовується різний діапазон Ом (опір). Наприклад, на французах цей діапазон складає 100-500 Ом. На японцях зовсім інші показники (10-550 Ом) — тому для них підходять моделі FLE-JC, FLE-JC2. Ще одна відмінність: кількість дротів, які виходять з емулятора — на наших 3 провода, на японцях — 5.
Наступна цікава деталь яку нарив в неті: новіші покоління ГБО мають вмонтований емулятор в мозгах. Наприклад: Stag 4 Q box plus (у мене Stag-200 GoFast, це старіша модель, тому прийшлося ставити окремо). Отже кому цікаво скидаю посилання про те де в таких моделях це знайти і як самому підключити:
https://www.drive2.ru/l/476156980499579159/
Урок простий: завжди читай інструкцію і ти на коні!
Як я підключив у нас на ЛОДЖІ. Плюс взяв від прикурювача, що заді. На насосі є 4 дроти: два товщих - це силові на сам насос і два тонші — це імпульсні, які показують рівень. Один з них, зелений тонкий дріт - це маса. Як я визначив масу? Від акумулятора протягнув ПЛЮС. Взяв звичайну контрольку з лампочкою, причипився до цього плюса, а другою стороною контрольки продзвонив зелений і блідий дріт. Там де лампочка загорілася і є маса, адже коло замкнулося. Логічно інший блідий тонкий є імпульсний, що іде на щиток приборів.
Ще одна хитрість: щоб не зрізати ізоляцію на дротах ножем (бо тоді можна зрізати і жилки мідного провідника) нагрійте місце дроту, де хочете очисти від ізоляції, сірником або запальничкою (зажикалка), а потім пальцями стягніть ізоляцію. Обережно сильно не нагрівайте пластмасу, бо вона прилипне до пальців, буде вава!
Далі все на фото.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

От така процедура. Тепер поїздив два тижні і все працює, я задоволений. Справа варта тих грошових і часових затрат. Всім гарного вечора.
Последний раз редактировалось Morozko 16 ноя 2021, 05:45, всего редактировалось 1 раз.
Djes
Сообщения: 604
Зарегистрирован: 25 дек 2015, 19:40
Откуда: from Odessa
Поблагодарили: 10 раз

Re: ГБО 4 поколение

Сообщение Djes »

Спасибо очень познавательно, хоть и не актуально для нас мы ведь дизеля :)
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
Ответить

Вернуться в «Двигатель, топливная система»