Страница 2 из 2

Re: Лампочка заднего хода

Добавлено: 12 дек 2014, 12:27
Хочуха
залип концевик

Лампочка заднего хода 2

Добавлено: 20 мар 2018, 13:51
Morozko
Доброго дня всім, це фотозвіт про пророблену роботу по встановленню другої лампочки на задній хід з лівого боку.
Отже повністю погоджуюся, що ПТФ (протитуманний фонар) має горіти лише з одного боку, а от задній фонарь коли горить один - цього мені здавалося завжди за мало. Почав спостерігати, що на багатьох авто є з заводу два. У мене немає гарантійного обслуговування(машину брав б\у в Європі з пробігом 66 000), тому втрачати немає чого. Отже почитавши про це рішився на творчий процес.
Перше з чого почав це зрозуміти звідки потрібно взяти живлення для лівого фонаря. Для цього зняв правий фонар. Як це робити ЭНДРЮ вже писав по цій силці
Вичислив, що КОРИЧНЕВИЙ ПРОВІД і є тим який нам потрібно.

Изображение

Тепер знімаємо в середині обшивку. Як це робити не буду описувати там все не складно. І врізаємося в наш провід. Я використав пару метрів теж коричневого проводу і заховав його в захистний чохол, щоб провід ніде не перетерся і не коротнув. Місце з'єднання пропаяв. Порада: не використовуйте для пайки кислоту, на електродеталях правильно використовувати каніфоль. Кислота з часом роз'їдає провідник і утворюється окислення. І звичайно ж ізолюємо.

Изображение

Йдем далі. Провід я проклав в середині кузова, використовуючи технологічні отвори. На першій фото червоним пунктиром схематично вказаний шлях пролягання дроту. Щоб легше було заводити кабель використовував тросик і трубку, яка по формі нагадує знак питання. Вибачте не сфоткав, забув :? . За допомогою цих не хитрих приспособів легше, але можна обійтися і без них.

Изображение
Изображение
Изображение

І ось ми вийшли до лівого фонаря

Изображение

Далі припаюємо накінечник до нашого дротика (його я взяв у знайомого електрика, каже що на всіх РЕНО стандартний). І заводимо його в крайній лівий отвір, який якраз і є порожнім. Саму фішку перед цим потрібно розімкнути (відкрити), як це видно на фото

Изображение
Изображение

А тепер готовий результат. Новий дротик я стяжкою закріпив до існуючого жгута проводки.

Изображение

Наступний крок про який вже згадувалося на нашому форумі - немає ПЛЮСА в плафоні. Так він виглядає на правому плафоні

Изображение

А от на лівій немає. Є пусте місце!!! :o як показано на цьому фото (Правда тут на фото я показую ПТФ, бо забув сфоткати те місце яке робив і схаменувся вже як вставив контакт, але там все зрозуміло).

Изображение

Ще раз наголошу: ОБЕРЕЖНО виламуйте поперчну перегородку на дні патрона(червона стрілка), бо інакше легко зламуються бокові фіксатори для лампочки(зелені стрілки). Я це робив сапожним ножиком і нажаль виламав. Може хтось придумає щось оригінальніше. Мені прийшлося лампочку фіксувати стяжкою, але тримається добре. Потім я взяв знову ж у того знайомого електрика плафон здається з ПАРТНЕРА і дістав звідти КОНТАКТ. Він трохи відрізнявся, але це не подіум краси і головне щоб виконував свою функцію. Щоб завести його на своє місце потрібно було припідняти доріжку, а для цього висверлив один пластмасовий тримач (там де на фото бачите саморіз). Вставив контакт і прижав доріжкою за допомогою саморіза (Зверніть увагу, якщо він довгий його потрібно обрізати щоб потім при установці плафона не царапати кузов).

Изображение

Тепер як позбутися заглушки в плафоні? Я спочатку просверлив свердлом на 10, а потім фрезою добрав до потрібного діаметра. Фреза на фото.

Изображение
Изображение

Плафон готовий можна збирати і ставити на місце. І ось кінцевий результат.

Изображение

Тепер декілька цікавих фактів. У нас з заводу стоїть одна лампочка на задній хід потужністю 21 Вт. Я вирішив не збільшувати і поставив дві по 10 в сумі 20 Вт. Чому? я не супер ас в електроніці, але логіка підказує, що завод виробник розраховує товщину (січеніе) кабеля. Правда мені здається, що кабель витримає і значно більше навантаження. Правда є ще одне но... з яким потрібно рахуватися: ЛЯГУШКА, яка при включенні задньої передачі подає напругу на фонарі. Вона має стояти на коробці, покрайній мірі так було в мене на ЛОГАНІ. Вони час від часу виходять з ладу і причина цього досить банальна: кожного разу коли вмикаємо задню на лягушкі відбувається іскріння (щось подібне як у вмикачі в кімнаті, інколи помітна іскра), а це іскріння з часом утворює нагар на поверхні контактів і напруга зникає. Дивився в НЕТІ дехто з КУЛІБІНІВ розбирає чистить контакти і вона працює далі. Але це клопіт. так до чого це я? При збільшені Вт, іскріння буде сильнішим і тоді з ладу скоріше вийде ЛЯГУШКА. Цю проблему лікують і досить не складно: в мережу вмонтовують звичайне релє, наприклад релє дальнього світла і іскріння пропадає. Я не мав часу цю процедуру зробити і відклав її на потім. Якщо колись зроблю, то поділюся результатами. Думаю коли поставлю ЛЯГУШКУ, то поміняю мінімум на дві лампочки по 15 Вт, а може і по 21, потрібно порадитися з розумнішими.
А поки якщо по темі, то все працює вже десь два місяці, світла стало більше я задоволений. Все що для цього було потрібно пару метрів дроту, дві лампочки, плюсовий контакт і накінечник на провід.
Всім доброго настрою і менше ям на дорозі, і по житті.

Re: Лампочка заднего хода 2

Добавлено: 20 мар 2018, 22:07
Эндрю
Дякую за змістовний і наглядний опис.
Для зменшення навантаження на вимикач (лягушку) заднього ходу, можна також встановити дві діодних лампи, вони зараз усі споживають не більше 5 - 6 Вт.

Re: Лампочка заднего хода

Добавлено: 25 мар 2018, 16:29
Morozko
Я на попередньому ЛОГАНІ так і зробив: після того як поміняв лягушку, відразу поставив свтлодіодну лампочку. Проїздив років два і ніяких проблем не було. Потім машину поміняв :D

Re: Лампочка заднего хода

Добавлено: 06 май 2018, 08:49
Morozko
Для того щоб світліше було вирішив на задній хід поставити релє. Тепер в мене стоїть дві лампочки по 21 Вт - вистачає, це такі як у нас стоять з заводу на денних ходових. Якщо стоїть релє, то при бажанні на задній хід можна і якийсь додатковий прожектор ставити, якщо мало світла.

Подаю фотозвіт виконаних робіт. Першим ділом схема яку мені намалював електрик з яким я це робив.
Изображение

Отже все почали з того, що звільнили салон від задніх крісел і водійського. Потім проклали кабель від запобіжників, які у нас знаходяться біля керма зліва. Кабель заховав в захисний чохол і проклав поряд з заводською проводкою. "Січеніє" кабеля, або його діаметр, має бути відповідним (не тонкий, а який саме не скажу бо не електрик) так як це плюс. Закріпляв до проводки ізолентою.
Изображение

Біля запобіжників поставив свій на 20А, додатково на задній хід (ще пізніше поставлю додаткову розетку-прикурювач в багажнику, у мене не було).
Изображение
Изображение
маю звичку підписувати, щоб потім не гадати, що це я тут по проводив :D :D

Це воно вже на місці стоїть
Изображение

Далі робота в багажнику. Це кабель який ми привели коричневого кольору (ліпше звичайно червоного, бо ми привели +, але не мав, то використав коричневий).
Изображение
Изображение
Изображение

Потім готовий результат припідняв догори і замотав в поролон, щоб не думати як його кріпити.
Изображение
Изображение

Релюшку можна ставити любу, кажуть електрики, наприклад, від дальнього світла. Мені поставив якусь від BMW.

Так і їзжу вже більше місяця. Поки без жодних проблем.
Всім гарних вихідних.

Re: Лампочка заднего хода

Добавлено: 06 май 2018, 17:04
Djes
Отлично проделанная работа! Спасибо возьмём на заметку!